Voinko lainata kirjoja ulkomailta? Tarvitsen pro gradu-tutkielmaani varten kaksi teosta, joita ei tunnu löytyvän Suomen kirjastoista?

Kysytty

Voinko lainata kirjoja ulkomailta? Tarvitsen pro gradu-tutkielmaani varten kaksi teosta, joita ei tunnu löytyvän Suomen kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kirjastoissa on hyvin toimiva kaukopalvelu, jonka kautta voi tilata kirjoja ja muuta aineistoa muista Suomen kirjastoista tai ulkomailta. Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalveluun voi tutustua osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/ .