Otsikko
Mistä löytyy ohjeita tiktokin käyttöön?

Kysytty

Mistä löytyy ohjeita tiktokin käyttöön?

Vastaus

Vastattu

TikTok-palvelun käytöstä on kirjoitettu muutamia kirjoja. Suosittelen esimerkiksi näitä kahta PIKI-kirjastoista löytyvää teosta:

Myös pelkästään googlaamalla ”TikTok ohjeet” löydät runsaasti erilaisia verkkosivustoja TikTokin käyttöön. Esimerkiksi Verke eli digitaalisen nuorisotyön osaamiskeskus on tehnyt opiskelumateriaalin ”TikTokin perusteet – näin aloitat TikTokin käytön”. Löydät materiaalin täältä: https://www.verke.org/vinkit/tiktokin-perusteet-nain-aloitat-tiktokin-kayton/

YouTubesta löydät myös paljon videoita sekä suomeksi että englanniksi, joissa opastetaan TikTokin käytössä. Tässäkin voit käyttää hakusanoja ”TikTok ohjeet” tai ”TikTok käyttö”.