Otsikko
Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy kirja "Greek island hopping" jo monilta vuosilta. Se ilmestyy vuosittain ja vuoden 2010 painos on jo myynnissä. Onko…

Kysytty

Hei,

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy kirja "Greek island hopping" jo monilta vuosilta. Se ilmestyy vuosittain ja vuoden 2010 painos on jo myynnissä. Onko teillä tietoa koska tämä kirja tulee kirjaston valikoimaan/tuleeko se kirjaston valikoimaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin kirjan tilanteen HelMet-kirjastojen hankintajärjestelmästä. Tällä vastaushetkellä kirjaa on tilattu Espooseen yksi kappale, joskaan se ei ole vielä saapunut kirjastoon. Voi olla, että myöhemmin muutkin kirjastot vielä hankkivat tuota teosta, mutta varmuudella ainakin yksi kappale sitä on tulossa HelMet-kirjastoihin. Tarkempaa aikaa en osaa sanoa, koska se riippuu kirjan toimittajasta.

Jos olet sitä mieltä, että kirjan uusi painos pitäisi hankkia Helsingin kaupunginkirjastoon, kannattaa laittaa hankintaehdotus osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.asp.