Koska Lisa Jane Smith: Verivala Vampyyripäiväkirjat 3, Otava kirja tulee HelMet kirjastoihin?

Kysytty

Koska Lisa Jane Smith: Verivala Vampyyripäiväkirjat 3, Otava
kirja tulee HelMet kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjaston hankintajärjestelmästä näen, että kysymääsi kirjaa on tilattu. Kappaleita näyttää saapuneen jo Vantaalle, mutta kirjoja ei ole vielä ehditty käsitellä lainauskuntoon eikä viedä rekisteriin. Kovin pitkään ei siinä luultavasti enää mene, mutta en pysty valitettavasti sanomaan sen tarkemmin, milloin kirjat ovat tulossa varattaviksi. Kannattaa kuitenkin seurailla kirjan tilannetta osoitteessa http://www.helmet.fi. Kun teosta ilmestyy ensimmäinen kappale HelMet-verkkokirjastoon, siitä voi tehdä varauksen.