Onkos suomessa olemassa vielä kaukolainaus palvelua vaikka toisesta kirjastosta toisessa kaupungissa etsin kirjaa Järvelä, Syrjälä, Vastela 2000: Ruiskuvalu …

Kysytty

Onkos suomessa olemassa vielä kaukolainaus palvelua vaikka toisesta kirjastosta toisessa kaupungissa etsin kirjaa

Järvelä, Syrjälä, Vastela 2000: Ruiskuvalu en ainakaan netin kautta löytänyt vaasan kirjastosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainauspalvelu on edelleen käytössä ja tilaamme asiakkaillemme sellaisia kirjoja, joita ei löydy Vaasan kaupunginkirjaston omasta kokoelmasta. Meillä ei kysymääsi kirjaa tosiaankaan ole ja ammattikorkeakoulun kirjastossa on näköjään vain henkilökuntakappale, jota ei lainata. Voit jättää kaukopalvelupyynnon joko kirjaston kotisivujen kautta
http://www.vaasa.fi/Suomeksi/Julkiset_palvelut/Kirjastopalvelut/Maakunt…
tai sitten käymällä missä tahansa kirjaston toimipisteessä tai kirjastoautossa. Kaukopalvelu on maksullista, kirjan lähettävä kirjasto määrittelee maksun mutta se on vähintään 2 e.