Onkohan Peppi Pitkätossu seitsemällä merellä -elokuvan (tai kirjan) merirosvoilla suomalaisia nimiä? Minulla on ne nyt saksaksi (Messerjocke & Blutsvente),…

Kysytty

Hei
Onkohan Peppi Pitkätossu seitsemällä merellä -elokuvan (tai kirjan) merirosvoilla suomalaisia nimiä? Minulla on ne nyt saksaksi (Messerjocke & Blutsvente), mutta onkohan näitä suomennettu ollenkaan, vai onko nyttemmin jopa jo sensuroitu?

Vastaus

Vastattu

Peppi Pitkätossu seitsemällä merellä -elokuvan suomenkielisessä tekstityksessä nimet ovat muodossa Veri-Svente ja Puukko-Jokke.  Hahmot esitellään noin seitsemän minuuttia elokuvan alkamisesta.  Elokuva on suomeksi tekstitettynä katsottavissa Viddla-palvelussa.  Sinne kirjautumiseen tarvitaan kirjastokortin numero ja pin-koodi, jonka voi käydä pyytämässä kirjaston asiakaspalvelupisteistä.