Otsikko
Minä vuonna Yrjö Koskisen runo "Milloin Pohjolan nähdä saan?" on alunperin ilmestynyt?

Kysytty

Minä vuonna Yrjö Koskisen runo "Milloin Pohjolan nähdä saan?" on alunperin ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yrjö Koskinen on julkaissut runoja Suomettaressa sekä Joukahainen-albumissa. Etsimänne runo on ilmestynyt Joukahaisessa (Joukahainen VI, 1869).

Käytetty lähde: Suomen runotar I, 6.p. (Kirjayhtymä 1990)