Etsin lapsuuteni suosikkifilmiä väreistä ja musiikista. Se oli ehkä hollantilainen tai belgialainen, oletettavasti 1970- tai 1980-luvulta ja tullut Suomen tv…

Kysytty

Hei!
Etsin lapsuuteni suosikkifilmiä väreistä ja musiikista. Se oli ehkä hollantilainen tai belgialainen, oletettavasti 1970- tai 1980-luvulta ja tullut Suomen tv:stä 1980-luvun puolivälissä. Siinä oli luullakseni kolme miestä, soittimia ja värejä. Filmi oli hyvin värikäs ja välillä väritys muuttui kokonaan.,Muistan kohtauksen, jossa pyykkinarulla vinssattiin nuotteja (?), ja tahti nopeutui. Yhdessä laulussa taidettiin mainita Ardennit. Varsinaista juonta ei kai ollut, eikä varmaan ollut täyspitkä. Muistan hyvin vähän, koska olin niin pieni, mutta ehkä joku on nähnyt ja tunnistaa filmin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä lapsuudenmuistoasi ei ole tunnistettu. Muistaisiko joku lukijoista tämän elokuvan?