Mistähän saisi lainattua seikkailu olavinlinnassa dvd:tä vai onko ylellä tai jollain muulla taholla myynnissä kyseistä elokuvaa

Kysytty

mistähän saisi lainattua seikkailu olavinlinnassa dvd:tä vai onko ylellä tai jollain muulla taholla myynnissä kyseistä elokuvaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vili Auvisen ohjaama Seikkailu Olavinlinnassa -lastenelokuva valmistui vuonna 1984. Sen saa lainaan VHS-kasettina monesta kirjastosta. Kysy omasta lähikirjastostasi kaukolainamahdollisuutta. Muussa muodossa sitä ei kirjastoissa ole.

Ylen Elävän arkiston kautta elokuvasta voi katsoa muutamia jaksoja:

http://yle.fi/elavaarkisto/haku/#/paikka/Savonlinnan%20tori

Myytävää versiota ei löytynyt.

2 ääntä

Kommentit

Yleisön toivoma Seikkailu Olavinlinnassa julkaistiin 14.6.2018 katsottavaksi pysyvästi Yle Areenassa.