Roald Dahl:Kuka pelkää noitia-kirja on filmatisoitu lastenelokuvaksi. Tämä elokuva on tullut televisiosta suomeksi tekstitettynä, tiedän, koska ystäväni oli…

Kysytty

Roald Dahl:Kuka pelkää noitia-kirja on filmatisoitu lastenelokuvaksi. Tämä elokuva on tullut televisiosta suomeksi tekstitettynä, tiedän, koska ystäväni oli nauhoittanut elokuvan vhs-videonauhalle ja katsoimme sen hänen lastensa kanssa, kelasimme mainokset yli. Mistä voisin hankkia kyseisen elokuvan, mieluiten suomeksi tekstitettynä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa elokuvaa ei ole. Vhs-kasettina sitä on joissakin kirjastoissa muualla Suomessa. Voit kysyä elokuvaa kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.

Myytävänä elokuvaa on DVD-muotoisena ainakin verkkokaupoissa. Toisen myyjän tiedoissa ilmoitetaan, että elokuvassa ei ole tekstitystä. Toinen myyjä ilmoittaa näin: "tuotteissa useimmiten suomenkielinen tekstitys".

http://hintaseuranta.fi/tuote/kuka-pelkaa-noitia-the-witches-elokuva/75…