Otsikko
Onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa varattavia musiikkihuoneita, joissa olisi karaokelaitteet?

Kysytty

Onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa varattavia musiikkihuoneita, joissa olisi karaokelaitteet?

Vastaus

Vastattu

Karaokea varten varustettuja tiloja löytyy ainakin Lippulaivan, Myllypuron, Oodin ja Tikkurilan kirjastoista. Tiloja voi etsiä ja varata alla olevien linkkien kautta.

Espoon varaamo

Helsingin varaamo

Tikkurilan kirjaston soittohuone