Otsikko
Onko minulla salasanaa webbikirjastoon? Jos ei, mistä saa sellaisen? Olisin uusinut lainani, jotka ovat varmaan jo myöhässä.

Kysytty

Onko minulla salasanaa webbikirjastoon? Jos ei, mistä saa sellaisen? Olisin uusinut lainani, jotka ovat varmaan jo myöhässä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta ei voi uusia lainoja. Sen asian voi hoitaa oman lähikirjaston kautta. Sieltä saat selville salasanasi, tai Sinulle annetaan uusi salasana.