Otsikko
Onko mahdollista nähdä jostain lainaushistoria, jos ei ole itse käyttänyt "tallenna lainaushistoria" toimintoa?

Kysytty

Onko mahdollista nähdä jostain lainaushistoria, jos ei ole itse käyttänyt "tallenna lainaushistoria" toimintoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti vanhoja lainaustietojasi ei ole missään.
Lainaushistoriaan kertyvät ne lainat, jotka on lainattu lainaushistorian tallentamisen jälkeen, aikaisempia lainoja ei siis siellä näy.Lainaushistoria on sellainen toiminta, joka näkyy ainoastaan Helmetin puolella omissa tiedoissa asiakkaalle itselleen, ei virkailijoille.