Onko mahdollista saada tietää tähänastinen lainaushistoriansa, eli ovatko lainaukset tähän mennesä tallentuneet kirjaston tietokantaan?

Kysytty

Onko mahdollista saada tietää tähänastinen lainaushistoriansa, eli ovatko lainaukset tähän mennesä tallentuneet kirjaston tietokantaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toiminto on otettu tänä vuonna käyttöön HelMet tietokannassa, mutta vanhoja lainaustietojasi ei ole missään.

Ohje oman lainaushistorian käyttöön ottoon löytyy tästä
http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#lainaushistoria