Otsikko
Mitä kirjaa kirjastonhoitaja suosittelisi? Tarvitsisin suosituksen Helmet-haasteeseen kohtaan 50. Kirjoja, joista olen pitänyt erityisen paljon tänä vuonna:…

Kysytty

Hei, mitä kirjaa kirjastonhoitaja suosittelisi? Tarvitsisin suosituksen Helmet-haasteeseen kohtaan 50. Kirjoja, joista olen pitänyt erityisen paljon tänä vuonna: Lorun loppu, Tyttö ja yö, Kirjailijoiden salattu elämä, Seitsemän valhetta, Maapallon ympäri.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, suosittelisin sinulle Nita Prosen kirjaa Huonesiivooja (jos et sitä vielä ole lukenut). Kirja oli omasta mielestäni koukuttava muun muassa omintakeisen päähenkilön vuoksi ja juonikin oli yllätyksellinen. Kirja on ilmestynyt vuonna 2022, joten sen saatavuus on tällä hetkellä hyvä. Löydät teoksen Helmet-verkkokirjastosta.