Otsikko
Onko mahdollista jos te muuttaisitte Helmet sivua niin että pystyisin lainaamaan enemmän Tom & Jerry lehtiä ettei vaan yksi kerrallaan kun nyt se väittää että…

Kysytty

Onko mahdollista jos te muuttaisitte Helmet sivua niin että pystyisin lainaamaan enemmän Tom & Jerry lehtiä ettei vaan yksi kerrallaan kun nyt se väittää että minulla olisi jo se lehti lainassa vaikka ei oikeesti ookkaan enkä haluisi vaivata kirjaston hoitajia kun niitä on kumminkin paljon ja minulla olisi aikaa varata ne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällainen ohjelmistomuutos on suunnitteilla ja tulee käyttöön todennäköisesti vuoden 2010 aikana. Kirjastonhoitajat ovat sitä varten, että he auttavat varausten teossa, joten ennen uudistusta mene vain rohkeasti pyytämään apua!