Otsikko
Onko lainausosastolla saatavana Lonely planetin Mongolia -opasta: ISBN 0864425007 kakkospainosta, julkaistu May 1997. Tekija Paul Greenway. Jollei, onko…

Kysytty

Onko lainausosastolla saatavana Lonely planetin Mongolia -opasta: ISBN 0864425007 kakkospainosta, julkaistu May 1997. Tekija Paul Greenway. Jollei, onko toivoakaan, että olisi tulossakaan....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti mainitsemaasi kirjaa ei meiltä löydy. Aikuisten lainausosastolla voit kuitenkin tehdä hankintaehdotuksen (lomakkeet löytyvät sieltä, palvelu on tulossa nettiinkin vielä alkuvuodesta 2000 uusille kotisivuillemme), joka on mielestäni hyvinkin perusteltu, koska kokoelmissamme oleva Mongolia-kirjallisuus on melkoisen vanhaa. Toinen vaihtoehto on tilata kirja kaukolainaksi kauttamme.