Löytyykö kirjastosta matkailuaiheista kirjallisuutta (karttoja, reittejä) alueelta Italia (Milano, Venetsia, Triste) ja Kroatia?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta matkailuaiheista kirjallisuutta (karttoja, reittejä) alueelta Italia (Milano, Venetsia, Triste) ja Kroatia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kaupunginkirjastosta löytyy luokasta 46.2 mm. seuraavat Italian matkaoppaat:

Bramblett, Reid: Milano ja järvet, 2009
SCHULTZ, PATRICIA : MILANO JA ITALIAN JÄRVIALUE, 2002
Rosenberg, Pinja: Venetsia, 2010
Venetsia : karttaopas, 2009
MAGRIS, CLAUDIO: Mikrokosmoksia, 2002

Luokasta 46.83 löytyvät mm. seuraavat Kroatian matkaoppaat:

Kroatia, 2009
Marić, Vesna: Croatia, 2009

Kulkuyhteyksistä Italian ja Kroatian välillä löytyy esim. kirjoittamalla Google-hakuun (http://www.google.fi) liikenneyhteydet Italia Kroatia.