Onko Kallion kirjasto jo auki? Ja etsin Lonely planetia tai sen tyyppistä matkaopasta mieluiten ranskaksi mutta englantikin on ok ja kohde Venetsia.

Kysytty

Hei,
onko Kallion kirjasto jo auki? Ja etsin Lonely planetia tai sen tyyppistä matkaopasta mieluiten ranskaksi mutta englantikin on ok ja kohde Venetsia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kallion kirjaston remontti etenee hyvin ja se aukenee helmikuussa, mutta tarkkaa päivämäärää ei ole vielä tiedossa. Venetsiasta löytyy Lonely Planet matkaoppaita aika mukavasti, englanniksi vain ei ranskaksi.

Tässä tulokset:
http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=matkaoppaat**+venetsia**+lonel…