Haluaisin tietää mitkä kaikki kirjat Goosebumps sarjassa on suomennettu?

Kysytty

Haluaisin tietää mitkä kaikki kirjat Goosebumps sarjassa on suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

R. L. Stinen kirjoittamasta Goosebumps -sarjasta on suomennettu seuraavat teokset:
Vihreää hirviön verta (Monster Blood, suom. 1994, julkaistu sarjanimellä Kalmanväreitä)
Kamala kamera (Say Cheese and Die!, suom. 1994, julkaistu sarjanimellä Kalmanväreitä)
Muumion kirous (The Curse of Mummys's Tomb, suom. 2000)
Elävien nukkejen yö (Night of the Living Dummy, suom. 2000) Näkymättömiin (Let's Get Invisible!, suom. 2000)
Keskiyön kulkijat (The Scarecrow Walks at Midnight, suom. 2000) Kummitusluola (Ghost Beach, suom. 2000)
Varjojen kaupunki (Welcome to dead house, suom. 2000)
Noiduttu kello (The Cuckoo Clock of Doom, suom. 2001)
Hirviöitä, hirviöitä! (The Girl Who Cried Monster, suom. 2001) Kummitusnaapuri (The Ghost Next Door, suom. 2001)
Hullu tiedemies (Stay Out of the Basement, suom. 2002)
Karmivat pianotunnit (Piano Lessons Can Be Murder, suom. 2002)
Armoton aikamatka (Tick, Tock, You're Dead, suom. 2003)
Kummituskoulu (The Haunted School, suom. 2003)
Syvällä vaanii vaara (Deep Trouble, suom. 2004)
Painajainen kesäleirillä (The Horror at Camp Jellyjam, suom 2004)
Päivä Kauhumaassa (One Day at Horrorland, suom. 2005)
Viidakon tuliainen (How I Got My Shrunken Head, suom. 2005)
Kauhun kulissit (A Shocker on Shock Street, suom. 2006)
Kolkko aavekoira (The Barking Ghost, suom. 2006)
Viemärin vaanija (It Came From Beneath The Sink!, suom. 2006)
Naamioitu kostaja (Phantom of the Auditorium, suom. 2007)
Vampyyrin henkäys (Vampire Breath, suom. 2007)
Hän on kannoillasi! (Night in Terror Tower, suom. 2007)
Kolme kauheaa toivetta (Be Careful What You Wish For..., suom. 2008)
Noiduttu naamio (Haunted Mask, suom. 2008)
Suon Saalistaja (How to Kill a Monster, suom.2008)
Mieletön mutantti (Attack of the Mutant, suom. 2009)
Apua, muutun karvaturriksi! (My Hairiest Adventure, suom.2009)
Kuka katoaa seuraavaksi? (Welcome to Camp Nightmare)
Kana kynimättä (Chicken Chicken, suom. 2010)
Mutainen kosto (You Can`t Scare Me!, suom. 2010)
Ihmissusien yö (The Werewolf Of Fever Swamp, suom. 2011).

Kaikki edellämainitut kirjat löytyvät Kirkes-kirjastojen kokoelmista. Tietokannasta ne löytyvät, kun teoksen nimen kohdalle kirjoittaa Goosebumps ja valitsee kieleksi suomen. Kirjaston aineistotietokanta löytyy osoitteesta
http://www.kirkes.fi/ kohdasta pikahaku tai tarkennettu haku.

32 ääntä

Kommentit

Niitä on kyllä enemmän , kaiken kaikkiaan niitä on ainakin 24

Vastausta päivitetty 19.9.2011. Toimitus

Tosta puuttuu kammottava lumimies kirja...