Onko mahdollista saada Eino Leinon Nocturno ruotsiksi? Tarvitsisin runoa erääseen onnittelutilaisuuteen. Katsoin aikaisemmat kysymykset, mutta tätä ei ollut…

Kysytty

Onko mahdollista saada Eino Leinon Nocturno ruotsiksi? Tarvitsisin runoa erääseen onnittelutilaisuuteen. Katsoin aikaisemmat kysymykset, mutta tätä ei ollut kysytty aikaisemmin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eino Leinon Nocturne ruotsiksi käännettynä löytyy ainakin seuraavista teoksista:
Leino, Eino: Lyriskt urval, 1931, s. 28-29 (Elmer Diktoniuksen käännös)
Finsk lyrik, 1936, s. 39-40 (Joel Rundtin käännös)