Milloin kirjastoon tulee viides Harry Potter kirja? Tuleeko myös englanninkielinen?

Kysytty

Milloin kirjastoon tulee viides Harry Potter kirja? Tuleeko myös englanninkielinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos ilmestyy ensiksi alkukielellään englanniksi, The Order of the Phoenix julkaistaan 21.6.2003 ja se on kirjastossa lainauskunnossa heinäkuussa. Kirjan suomentaminen kestää kesäkuusta lukien puolisen vuotta (ja sen jälkeen kestää taas tietysti jonkin aikaa ennen kuin teos on kirjastossa). Voit seurata ilmestymisaikataulua vaikka Tammen sivulta
http://www.tammi.fi/ .