Missä Harry Potter-kirjasarjan kirjoissa ja missä kohtaa niissä kuolevat Albus Dumbledore, Sirius Musta, Remus Lupin ja kotitonttu Dobby kuolevat?

Kysytty

Missä Harry Potter-kirjasarjan kirjoissa ja missä kohtaa niissä kuolevat Albus Dumbledore, Sirius Musta, Remus Lupin ja kotitonttu Dobby kuolevat?

Vastaus

Vastattu

Nämä tapahtumat löytyvät seuraavista kohdista:

Albus Dumbledoren kuolema: Harry Potter ja puoliverinen prinssi, luku 27

Sirius Mustan kuolema: Harry Potter ja Feeniksin kilta, luku 35

Remus Lupinin kuolema: Harry Potter ja kuoleman varjelukset, luku 31

Dobbyn kuolema: Harry Potter ja kuoleman varjelukset, luku 23