Minkä niminen kirja on, mikä on kirjoitettu maasta mitä ei ole olemassa vaan se on keksitty?? Kirja on jonkintyyppinen matkaopas.

Kysytty

Minkä niminen kirja on, mikä on kirjoitettu maasta mitä ei ole olemassa vaan se on keksitty?? Kirja on jonkintyyppinen matkaopas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Santo Cilauro on kirjoittanut kaksi kuvitteellista matkaopasta: Phaic Tan: auringonpistos naurettavan halvalla (Otava 2006) sekä Molvania: Itä-Euroopan hyljeksitty helmi (Otava 2005).