Mistä löytyy videoita tai dvd Turkin Alanyasta tai Belekistä. Antalaya käy myös. Mistä löytyy golfvideo, jossa pelattaisiin Belekissä.

Kysytty

Mistä löytyy videoita tai dvd Turkin Alanyasta tai Belekistä. Antalaya käy myös. Mistä löytyy golfvideo, jossa pelattaisiin Belekissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa ei ole VHS-videoita tai DVD-levyjä, jotka käsittelisivät Turkin Belekiä. Tällaisia videoita on Alanyasta ja Antalyasta: Turkki: kiertomatka (käydään mm. Antalyassa), Antalya & Alanya ja Alanya. Videoita voit pyytää kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.