Mistä mahtaa löytyä Kaarinan ja Turun seudulla matkaoppaita Turkin Belekkiin ja Antalayaan? Onko samasta aiheesta videoita?

Kysytty

Mistä mahtaa löytyä Kaarinan ja Turun seudulla matkaoppaita Turkin Belekkiin ja Antalayaan? Onko samasta aiheesta videoita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainoastaan Turkin Belekiä tai Antalayaa käsitteleviä matkaoppaita ei näistä kirjastoista löydy, mutta Turkin oppaita on paljonkin. Tässä muutamia uusimpia Turun ja Kaarinan kirjastoista:
Sankarimatkailijan Kaakkois-Turkki / Kristiina Koivunen, Turkiets stränder : en guidebok / av Mikael Persson, TURKEY / [project editor Melissa Shales]. Videomuodossa Antalayaa käsittelee, Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa tämä: ANTALYA & Alanya / juonto ja selostus Folke West. Sama videokasetti on myös Paimion kirjaston kokoelmissa.

Voit saada luettelon oppaista kirjoittamalla Turun aineistohaussa pikahakuun sanat Turkki matkaoppaat ja Kaarinan tietokannassa samat sanat kohtaan sanahaku:

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form2
http://kaarina.kirjas.to/