Otsikko
Olen matkustamassa Turkkiin Marmarikseen. Olen lainannut suomenkieliset matkailuoppaat. Haluaisin lisää monipuolista tietoa Marmariksen ympäristöstä, kohteista…

Kysytty

Olen matkustamassa Turkkiin Marmarikseen. Olen lainannut suomenkieliset matkailuoppaat. Haluaisin lisää monipuolista tietoa Marmariksen ympäristöstä, kohteista, tai kävelyreiteistä, luonnon ihmeellisyyksistä ym. Eli mihin omatoimisesti voisi tutustua. Internetosoitteet olisivat ihan hyviä.