Onko vielä laitattavissa matkailu kasetteja tai cd:tä. Aikoinaan lainasin Fiolke Westin tekemiä matkailu vhs kasetteja ( eri puolilta maailmaa.)

Kysytty

Onko vielä laitattavissa matkailu kasetteja tai cd:tä.
Aikoinaan lainasin Fiolke Westin tekemiä matkailu vhs kasetteja ( eri puolilta maailmaa.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matkailuaiheisia VHS-kasetteja ei Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa enää ole. Dvd-levyinä matkaoppaita ei ole ilmestynyt yhtä paljon kuin VHS-kasetteja aikanaan, mutta joitakin sarjoja on kuitenkin olemassa. Discovery atlas –sarjassa on mm. Ranskan, Italian, Venäjän, Intian, Meksikon, Brasilian ja Australian matkaoppaat. Panorama DVD- matkaoppaat on Thaimaasta ja Malesiasta ja Matkavideo.fi:n dvd-levyt Gran Canarialta ja Teneriffalta.
Verkkokirjastosta https://vanamo.verkkokirjasto.fi/ voit tarkistaa, löytyykö haluamastasi kohteesta dvd-levyä. Kirjoita hakukenttään maan nimi + matkaoppaat (esim. Intia matkaoppaat) Tarkenna sitten hakutulosta materiaalilla dvd (näytön oikeasta reunasta). Esim. Intia-haku tuottaa yhden osuman.

0 ääntä

Kommentit

Helmet-tietokannan mukaan pääkaupunkiseudun kirjastoissa on Folke Westin matkailu-VHS-kasetteja. Saisikohan niitä kaukolainaksi Hämeenlinnaan tai sattuisiko olemaan muutakin asiaa Isolle Kirkolle?