Löytyykö Tuntematonta sotilasta DVD-elokuvana Espoon kaupungin kirjastoista?

Kysytty

Löytyykö Tuntematonta sotilasta DVD-elokuvana Espoon kaupungin kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuntematon sotilas löytyy DVD-elokuvana sekä Edvin Laineen että Rauni Mollbergin ohjaamina versioina useista Espoon kaupungin kirjastoista. Vaikka elokuva ei kuuluisikaan lähikirjastosi kokoelmiin, voit tehdä siitä varauksen, jolloin se lähetetään valitsemaasi noutokirjastoon jostakin toisesta kirjastosta. Aikuisten aineistoon tehdystä varauksesta peritään noudettaessa 50 sentin varausmaksu.