Löytyykö Hampurista (Saksa)matkaopasta tms. tietokirjallisuutta, jonka voisin tilata Turun kaupungin kirjastoon tai työpaikalleni Turun ammattikorkeakouluun?

Kysytty

Löytyykö Hampurista (Saksa)matkaopasta tms. tietokirjallisuutta, jonka voisin tilata Turun kaupungin kirjastoon tai työpaikalleni Turun ammattikorkeakouluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä http://www.turku.fi/kirja/ löytyy muutama Hampuria käsittelevä teos, esim. Jörg Albrecht: Hamburg: reseguide med kartor (1994) ja Hamburg (Insight city guide, 1992). Myös koko Saksaa koskevista teoksista voi löytyä tietoja Hampurista, esim Ari Taipale: Saksan matkaopas (1995) ja Steve Fallon (toim.): Germany (Lonely Planet, 1998).