Löytyykö Oulun kaupungin kirjastosta Lonely planet Brazil, matkaopas, englanninkielinen. Jos löytyy, minä vuonna se on ilmestynyt?

Kysytty

Löytyykö Oulun kaupungin kirjastosta Lonely planet Brazil, matkaopas, englanninkielinen. Jos löytyy, minä vuonna se on ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjastossa on Lonely planet -sarjan Brazil vuosilta 1998 ja 2005. Teoksen saatavuus selviää aineistotietokanta Introsta http://oukasrv6.ouka.fi:8001/?formid=find2 . Muita Brasilian matkaoppaita voi etsiä Introsta valitsemalla hakukenttään kaksi asiasana-hakuehtoa ja termeiksi matkaoppaat Brasilia.