Olisiko teillä mitään matkakirjoja Teneriffasta tai videoita eri ulkomaan maista?

Kysytty

Olisiko teillä mitään matkakirjoja Teneriffasta tai videoita eri ulkomaan maista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teneriffaa koskevia matkaoppaita ja videoita voi hakea
Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjaston aineistotietokannasta
http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html laittamalla hakuehdoksi
asiasanan Teneriffa. Hakua voi tarkentaa laittamalla toiseksi asiasanaksi
"matkaoppaat" tai valitsemalla haluamakseen aineistolajiksi "video".
Englanninkielisiä matkaoppaita on useita, suomenkielisenä löytyy:
Nowaczyk, Dieter: Teneriffa : matkalle mukaan, 1993
Videoita löytyy kaksi. Saatavuden voit tarkistaa aineistotietokannasta.

Matkaoppaita muista maista voi hakea edelläkuvatulla tavalla.