Yritin löytää pääkaupunkiseudun nettikirjastosta kirjaa nimeltä Let´s go Slovakia, jota en löytänyt. Olisko kirja jollain toisella nimellä?

Kysytty

Yritin löytää pääkaupunkiseudun nettikirjastosta kirjaa nimeltä Let´s go Slovakia, jota en löytänyt. Olisko kirja jollain toisella nimellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa tehdä haku Helmet-järjestelmässä (http://www.helmet.fi ) kohdassa Sanahaku. Kirjoita kenttään sanat Slovakia matkaoppaat, niin pääset selaamaan Slovakian matkaoppaita. Let's go -oppaita löytyy yhteinen Itä-Euroopan maista. Julkaisun tiedot ovat:
Eastern Europe 2005 / Seth Robinson, editor ; researcher-writers: Calum Docherty ... [et al.]
New York (N.Y.) : St. Martin's press ; London : Macmillan [distributor], cop. 2005 .