Onko kuvanveistäjä Laila Pullisesta kirjoitettu elämäkertaa tai muuta julkaisua?

Kysytty

Onko kuvanveistäjä Laila Pullisesta kirjoitettu elämäkertaa tai muuta julkaisua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1994 on ilmestynyt teos Pullinen: Laila Pullinen, jossa on Rakel Liehun essee taitelijan teoksista, otteita Pullisen työpäiväkirjasta, laajahko katsaus veistoksiin ja tiivis elämäkerta. Lisäksi Pullisen näkemyksiä on teoksessa Silmän oppivuodet - ajatuksia taiteesta ja taiteen opettamisesta..(1998).
Nämä teokset löytyvät pääkaupunkiseudun kirjastoista. Saatavuustietoja voi katsoa Plussa-ainestohausta osoitteessa: http://www.libplussa.fi/