Olen ostanut runsaat kymmenen vuotta sitten Talinnassa eräästä galleriasta kipsisen naisfiguurin, korkeus n.35 cm. Diguurin alaosassa signeeraus ZV 91…

Kysytty

Olen ostanut runsaat kymmenen vuotta sitten Talinnassa eräästä galleriasta kipsisen naisfiguurin, korkeus n.35 cm. Diguurin alaosassa signeeraus ZV 91. Kirjimet ovat päällekkäin siten, että Z-kirjain on osittain V:n sakaroiden välissä.
En saanut tähän liitettyä valokuvaa. Olen kiinnostunut taiteilijantaustoista sekä tiedoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta tällaiseen taiteen tunnistamiseen varsinkaan ilman kuvaa. Kehotan ottamaan yhteyttä esim. taidehuutokauppaan.