Otsikko
Tuleeko Helmet-kirjastosta eräpäivämuistutus automaattisesti ja ilmaiseksi sähköpostiini, joka on asiakastiedoissa. Löysin selostuksen vain…

Kysytty

Tuleeko Helmet-kirjastosta eräpäivämuistutus automaattisesti ja ilmaiseksi sähköpostiini, joka on asiakastiedoissa. Löysin selostuksen vain tekstiviestipalvelun tilaamisesta, jossa sanottiin että eräpäivämuistutus tulee 2 päivää ennen sähköpostiin ja puhelimeen, jos tällaisen tilaa?
En löytänyt muuta tietoa sivustolta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, HelMet kirjaston neräpaivämuistutus tulee automaattisesti sähköpostiisi, jos se on kortillasi.
Jos ei tule, niin tarkista/tarkistuta osoitteen oikeinkirjoitus ja postivalinta kortillasi.

Ensimmäinen muistutus tulee pari paivää ennen eräpäivää.
Toinen tulee kaksi viikkoa eräpäivän jälkeen ja seuraavat muistutus + perintäilmoitus tulevat suoraan laatikkopostilla.

Pitänee tarkistaa HelMet-sivuston ohjeistusta.

1 ääntä

Kommentit

Etsin tätä samaa tietoa, enkä löytänyt muuta kuin Googlen avulla tämän 2 vuotta vanhan kysymyksen. Vain tekstiviestieräpäivämuikkarista kerrotaan Helmet-sivuilla. Viimeksi en saanut sähköpostimuistutteita kirjoistani jotka unohdin palauttaa ja vasta paperikarhu tuli postissa. Sähköpostini on oikein tiedoissani.