Voinko saada Helmet kirjastokortin, kun olen kirjoilla Sipoossa?

Kysytty

Voinko saada Helmet kirjastokortin, kun olen kirjoilla Sipoossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä. Helmet-kirjastokortin saadakseen ei tarvitse asua Helmet-kirjastojen alueella, riittää että sinulla on osoite Suomessa. Helmet kirjastokortin saadaksesi sinun täytyy asioida jossakin Helmet-kirjastojen toimipisteessä paikan päällä ja ottaa kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan. Tervetuloa Helmet-kirjastojen asiakkaaksi!