Minulla on poljettava anker merkkinen 1900 luvun alun ompelukone, mikä voisi olla tämän arvo?

Kysytty

Minulla on poljettava anker merkkinen 1900 luvun alun ompelukone, mikä voisi olla tämän arvo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhan ompelukoneen arvoon vaikuttavat monet tekijät. Arvo nousee jos kone toimii hyvin. Hintaan vaikuttaa myös onko kaikki alkuperäiset osat ja käyttöohjeet tallessa. Myynnissä olevista ompelukoneista pyydetään hyvin vaihtelevia hintoja, muutamasta kympistä n. 150:een euroon. Toisaalta Ebayssa ovat myynnissä pari art nouveau -mallia v. 1915 ja 1920, joista pyydetään 200 - 555€.