Singer on sarja C1157784 kopallinen. Mikä vuosi malli ja onko arvokas.

Kysytty

Singer on sarja C1157784 kopallinen. Mikä vuosi malli ja onko arvokas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Singerin C-sarjan ompelukoneiden yksityiskohtaisia tuotantotietoja ei ole säilynyt. Koneet on valmistettu Singerin Wittenbergin tehtailla vuosina 1908-1940. Käytettyjen ompelukoneiden hinnat antiikkimarkkinoilla näyttävät vaihtelevan melkoisesti. Erilaisia Singerin malleja esimerkiksi on kaupan alkaen kymmenestä eurosta; hintavimmista koneista pyydetään joitain satasia. Kokonaan toinen asia tietenkin on se, onko joku niistä valmis maksamaan niin paljon - pyytäähän aina voi. Mikään varsinainen rahasampo koneenne tuskin kuitenkaan on.

https://www.kirjastot.fi/kysy/voiko-vanhan-valurautarunkoisen-poljettavan-singer