Poljettava Singer ompelukone, malli A2080660. Milloin/ missä kyseinen, yhä toimiva, kone mahtaa olla valmistettu?

Kysytty

Poljettava Singer ompelukone, malli A2080660.
Milloin/ missä kyseinen, yhä toimiva, kone mahtaa olla valmistettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhojen Singer-ompelukoneiden keräilijöiden seuran International Sewing Machine Collectors' Societyn sivuilla on tietokanta, josta voi etsiä mm. ompelukoneensa valmistusvuoden:

http://ismacs.net/singer_sewing_machine_company/serial-numbers/singer-s…

A-kirjaimella alkavissa sarjoissa on kaksi kirjainta, eli A.n lisäksi jokin muukin kirjain. Voisiko olla niin, että A2080660 ei ole ompelukoneen mallin numero?