Mitä sukua olen siskoni tytön tytöille?

Kysytty

Mitä sukua olen siskoni tytön tytöille?

Vastaus

Vastattu

Tähän kysymykseen on aiemmin vastattu Kysy kirjastonhoitajalta -palstalla 11.7.18.

Ohessa kopio vastauksesta: Siskon lapselle olet täti, siskon lapsenlapselle isotäti ja siskon lapsenlapsenlapselle isoisotäti.

Löysin saman vastauksen myös netistä googlaamalla, joten olet isotäti.

1 ääntä

Kommentit

Löysin saman vastauksen myös netistä googlaamalla, joten olet isotäti.

Kas, siinäpä lähdeviite.