Mitä sukua on minulle ja lapsilleni äitini siskon tytär ja hänen tyttärensä

Kysytty

Mitä sukua on minulle ja lapsilleni äitini siskon tytär ja hänen tyttärensä

Vastaus

Vastattu

Sinulle äidin siskon tytär on serkku ja äidin siskon tyttären tyttäret ovat serkun lapsia. Lapsillesi äitisi siskon tytär voi olla esim. isoäidin siskontytär tai äidin serkku. Serkkusi lapset ja sinun lapsesi ovat pikkuserkkuja.

Tuomas Salste on tehnyt kaavion sukulaisten nimityksistä: https://www.tuomas.salste.net/suku/sukulaiset.pdf

10 ääntä

Kommentit

sukulaisuus?? isän siskon pojan tytäs?