Otsikko
TV2:n lastenohjelmassa seikkailevat Totte-kissa ja Nekku-koira sekä Heli Kopteri. Onko tietoa mahtavatko kaverukset seikkailla myös kirjoissa?

Kysytty

TV2:n lastenohjelmassa seikkailevat Totte-kissa ja Nekku-koira sekä Heli Kopteri. Onko tietoa mahtavatko kaverukset seikkailla myös kirjoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Totte-animaatiosarja perustuu kanadalaisten Doris Brassetin ja Fabienne Michot'n neljään lastenkirjaan, mutta ainakaan toistaiseksi kirjoja ei ole käännetty suomeksi. Kirjat ovat ilmestyneet alkujaan ranskaksi, ja Totten alkukielinen nimi on Gofrette.