Otsikko
Voiko kohta 10v. Kirjoittaa kirjaa jos osaa kirjoittaa ja lukea täydellisesti ja oppi jo viisi vuotiaana?

Kysytty

Voiko kohta 10v. kirjoittaa kirjaa jos osaa kirjoittaa ja lukea täydellisesti ja oppi jo viisi vuotiaana?

Vastaus

Vastattu

Tottakai kirjaa voi kirjoittaa minkäikäisenä tahansa! Esim. Leena Lehtolaisen esikoisteos, Ja äkkiä onkin toukokuu, julkaistiin hänen ollessaan vasta 12-vuotias ja Viivi Hyvösen Etsijä ilmestyi Hyvösen ollessa 14.