Onko kirjastossa pianoluokka, jos on voiko sen varata?

Kysytty

onko kirjastossa pianoluokka, jos on voiko sen varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa ja Haanojan kirjastossa on pianohuone, jossa voi maksutta käydä soittamassa. Huoneen käyttöä varten on varattaa aika.

Kouvolan pääkirjaston pianohuoneen voi varata kirjastossa käydessä asiakaspalvelutiskiltä tai puhelimitse 020 6155232.

Haanojan kirjaston pianohuoneen voi varata myös kirjastossa käydessä tai puhelimitse 020 6156105.