Millainen on tämä digitaalipianon varaaminen, koska käyn kansalaisopistolla pianokurssilla ja itsellä on tavallinen keyboard jossa ei ole tätä pianotuntumaa…

Kysytty

Hei!

Millainen on tämä digitaalipianon varaaminen, koska käyn kansalaisopistolla pianokurssilla ja itsellä on tavallinen keyboard jossa ei ole tätä pianotuntumaa. Käyttö olisi jos mahdollista päivällä työpäivällä ruokatunnin aikana. En tiedä paljonko on käyttöaika per henkilö.

Vastaus

Vastattu

Digipianon voi varata laittamalla sähköpostia osoitteeseen kirjasto@seinajoki.fi, soittamalla numeroon 06 416 2428 tai käymällä pääkirjaston alakerrassa musiikkiosastolla. Soittoajan pituutta ei ole rajattu, mutta pianolle voi tehdä yhden varauksen kerrallaan eli kun edellinen aika on käytetty niin sitten voi varata seuraavan. Varaukset arkena lounasaikaan onnistuvat kyllä.