Onko tiedossa pitääkö pianisti Tiia von Hellens vielä konsertteja Helsingin alueen kirjastoissa?

Kysytty

Onko tiedossa pitääkö pianisti Tiia von Hellens vielä konsertteja Helsingin alueen kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt mitään ennakkotietoa tulevasta.

Tietoja voisi etsiä Helmet.fi tapahtumasivuston lisäksi esim.

Helsingin tapahtumasivustoltaTiketmaster tai PianoEspoo

0 ääntä

Kommentit

Hei! Kysyjalle voi vastata, ettei Tiia von Hellens enaa tyoskentele Helsingin kaupungilla, ei ole tyoskennellyt vuodesta 2019 lahtien, eika nainollen tule soittamaan kirjaston tapahtumissa. Kysyjalle voi myos valittaa tiedon, etta Tiia von Hellens on vaihtanut nimensa.

Konserteista kiinnostunut voi olla yhteydessa suoraan asianomaiseen: annalinanlehto@gmail.com. Konsertteja yms. on mahdollista jarjestaa pyynnosta.

Yt. Annalina Lehto e. Tiia von Hellens

Ps. Kysyjalle voi valittaa myos kiitoksen kiinnostuksesta!