Otsikko
Löytyykö kirjastosta musiikkia, jolla on remixattuna erilaisia 70-80 ja 90-luvun nopeatempoisia kappaleita esim lenkillä kuunteluun.

Kysytty

Löytyykö kirjastosta musiikkia, jolla on remixattuna erilaisia 70-80 ja 90-luvun nopeatempoisia kappaleita esim lenkillä kuunteluun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kokoelmissa on jonkin verran remiksattua musiikkia cd-levyillä. Kattavaa luetteloa niistä ei saa, koska remiksausta ei välttämättä ole lisätty levyn tietoihin. Kannattaa hakea katkaistuilla hakusanoilla remix* tai remiks* ja selata tulosta. Ainakin muutama levyllinen 80- ja 90-lukujen musiikkia löytyi:

- 80s remix / Duran Duran, Spandau Ballet, Howard Jones, Blancmange, Blue Zoo, Bronski Beat, Ultravox, Thomas Dolby, Gang Of Four

- The original 80s remix box set : massive eighties hits extended and remixed

- Retrodance : the greatest dance hits of the 90's

Alla linkit hakuihin:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sremix*__Ff%3Afacetcollections%3A2%3A2%3AMusiikki%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sremiks*__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt