Minun isäni on laittanut hänen sähköposti osoitteen joka ei ole enään käytössä joten miten pystyn vaihtamaan sähköposti osoitteen

Kysytty

minun isäni on laittanut hänen sähköposti osoitteen joka ei ole enään käytössä joten miten pystyn vaihtamaan sähköposti osoitteen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sähköpostiosoitteen muutos tehdään kirjastossa virkailijan käyttämään kirjasto-ohjelmaan. Voit siis joko käydä jossakin Kymenlaakson kirjastossa tai soittaa sinne. Voit myös lähettää muutospyynnön sähköpostilla esim. Kouvolan pääkirjastoon kirjasto@kouvola.fi. Yhteystietoja Kyyti-kirjastojen nettisivulla www.kyyti.fi.