Aineistolaji Kirja Tekijä / esittäjä Eilenberger, Wolfram Teoksen nimi Minun suomalainen vaimoni Muut tekijät Nykyri, Ilona Julkaisutiedot Helsinki : Siltala,…

Kysytty

Aineistolaji Kirja
Tekijä / esittäjä Eilenberger, Wolfram
Teoksen nimi Minun suomalainen vaimoni
Muut tekijät Nykyri, Ilona
Julkaisutiedot Helsinki : Siltala, 2011
ISBN 978-952-234-045-0 (sid.)
Pääkieli suomi
Onko tätä kirjaa lainattavissa Kouvolan pääkirjastosta nyt? En ymmärrä miksi saatavuustaulukossa useimmissa kirjastoissa on viiva "lainattavissa" - kohdassa (kahdessa kirjastossa palautuspvm)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja ei ole nyt lainattavissa Kouvolan pääkirjastossa, koska pääkirjaston kirja on varaushyllyssä odottamassa noutoa. Eräpäivää ei ole näkyvissä, koska varaaja ei ole kirjaa vielä hakenut eikä eräpäivä siten tiedossa. Kun teoksen saatavuustiedoissa Lainattavissa-kohdassa on viiva eikä eräpäivää näy, on teos joko varaushyllyssä, matkalla noutopisteeseen toisesta kirjastosta tai matkalla takaisin kirjan kotipisteeseen. Tällöin kirja ei ole kirjaston hyllyssä ja siis ei-lainattavissa. Lainattavissa-kohdassa on viiva myös silloin kun kirja on vasta tullut kirjastoon eikä ole ehtinyt vielä hyllyyn lainattavaksi.
Kirjaan on tällä hetkellä 5 varausta.